
Олія для автоконд. PAG 46 (1 л/канистра)
- Немає в наявності
- Код: PAG46
650 ₴/л
- +380 (50) 462-03-77Валентин Київ sale@brgroup.eu
- +380 (50) 026-90-97Сергій Львів lviv@brgroup.eu
- +380 (95) 178-75-72Марина Дніпро marina@brgroup.eu
- +380 (50) 333-67-00Антон Київ anton@brgroup.eu
- +380 (95) 284-71-33Аліна Київ alina@brgroup.eu
- +380 (50) 462-03-77Валентин Київ sale@brgroup.eu
- +380 (50) 026-90-97Сергій Львів lviv@brgroup.eu
- +380 (95) 178-75-72Марина Дніпро marina@brgroup.eu
- +380 (50) 333-67-00Антон Київ anton@brgroup.eu
- +380 (95) 284-71-33Аліна Київ alina@brgroup.eu
Олія PAG 46 — поліаклглікольна олива для автомобільних компресорів, що використовують холодоагенти: R134a.
Для постійних і великооптових клієнтів індивідуальна система знижок!
Фірма «BRGroup» пропонує до продажу холодильні олії компанії Baltico Oils: PAG 46, PAG 100.
Олія для кондиціонера — як не зашкодити?
У наш час в автомагазинах є широкий асортимент олій для кондиціонерів в автомобілях. Добору цього компонента потрібно поставитися з відповідальністю, позаяк це далеко не дрібниця, як здається на перший погляд. Варто зауважити, що в автокондиціонерах, на відміну від кондиціонерів інших холодильних систем і установок, використовують алюмінієві трубки та гумові ущільнювачі для фітингів, які в разі неправильного поводження або заливання не того складу можуть втратити свої фізичні властивості та вийти з ладу.
Якщо ви випадково змішали два різні види оливи, це неминуче призведе до утворення пластівців у трубопроводах вашого автомобіля. А вже цю проблему здатні розв'язати тільки в автосервісі, причому влетить така Діагностика та чищення водієві в скарбничку. Ось чому так важливо знати всі тонкощі в роботі автокондиціонера.
Синтетична та мінеральна — визначається з основою
Є дві групи олій для систем кондиціонування — синтетичні та мінеральні склади. Визначити, яке саме залите у ваш автокондиціонер не так і складно, проте ця справа вимагає деяких тонкощів. Всі автомобілі, які були випущені до 1994 року, працюють на фреоне R-12. Цей тип фреону змішується з мінеральною оливою Suniso 5G.
Автомобілі, які випущені після 1994 року, працюють тільки на фреоні R-134а, який використовують у комбінації із синтетичними складами PAG 46, PAG 100, PAG 150. Ці марки називають ще поліалкильглікольними. Олива для фреону марки R-134a не може бути мінеральною, тільки синтетичною. На практиці є рідкісні випадки, коли 1994 року автомобілі випускали з компресором, для яких можна було використовувати як фреон R-12, так і R-134a.
Але потрібно пам'ятати, що, навіть якщо ваша машина потрапила в цей перехідний період, жодним чином не можна після поліакліглікального складу заливати мінеральний — так ваш автокондиціонер довго не слугуватиме. Промислові системи кондиціювання (рефрижераторні пристрої) працюють на фреоні R-404a та використовують синтетичну холодильну оливу POE, яка за своїми фізичними властивостями дуже схожа на олії групи PAG.
Ці типи олій у жодному разі не можна змішувати між собою або замінювати одне на інше.
Через свої конструктивні особливості промисловий тип компресора автокондиціонера не розрахований на таке обслуговування й може вийти з ладу. У типу PAG є один недолік — на відкритому повітрі швидко насичується вологою, тому його випускають у невеликих балончиках, яких не завжди вистачає на одну заправку автокондиціонера.
Категорії автомобілів — підказка водієві
Визначити, яку олію треба заливати у ваш кондиціонер, допоможе і походження автомобіля. Так, для ринку корейських і японських автомобілів використовують марки PAG 46, PAG 100, для американського авторинка загалом PAG 150, для європейських автомобілів найпоширенішою є марка PAG 46.
Якщо ви вирішили замінити оливу, але об'єм системи вам не відомий, у цьому разі рекомендується зробити повне чищення двигуна компресора автомобільного кондиціонера. Ці заходи необхідні для того, щоб переконатися, що немає механічних забруднень, і ваша система герметична. Тільки тоді ви зможете долити ту кількість олії, яку вам необхідно. Перед заправлянням рекомендується залити в систему частину оливи від загальної кількості, щоб уникнути оливного удару в компресорі.
У всіх марок різний коефіцієнт в'язкості, і багато автомеханіки рекомендують підвищувати цей коефіцієнт у зв'язку зі зміною погоди впродовж року, оскільки від цього в'язкість знижується. Саме тому більшість використовує марку оливи PAG 100 — для нашого клімату у склада оптимальний коефіцієнт в'язкості.
Хай що вам кажуть в магазинах і сервісах, запам'ятайте, універсальних холодильних олій немає в природі. Для компресора свого автокондиціонера треба застосовувати тільки рекомендований тип оливи, який прописаний у вашій сервісній книзі. А у разі серйозних несправності кондиціонера треба обов'язково звертатися до фахівців.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Errecom |
Країна виробник | Італія |
Вид масла | Синтетичне |
Основні | |
Тип олії | Компресорне |
- Ціна: 650 ₴/л