Продавець BRGroup розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
62 відгуків
ТОВ «Балтік Рефріджерейтінг Груп»
+380 (50) 462-03-77Валентин Київ sale@brgroup.eu
+380 (50) 026-90-97Сергій Львів lviv@brgroup.eu
+380 (95) 178-75-72Марина Дніпро marina@brgroup.eu
+380 (50) 333-67-00Антон Київ anton@brgroup.eu
Додати відгук

Олія для автоконд. PAG 46 (1 л/канистра)

  • Немає в наявності
  • Код: PAG46

650 ₴/л

+380504620377
  • +380 (50) 462-03-77
    Валентин Київ sale@brgroup.eu
  • +380 (50) 026-90-97
    Сергій Львів lviv@brgroup.eu
  • +380 (95) 178-75-72
    Марина Дніпро marina@brgroup.eu
  • +380 (50) 333-67-00
    Антон Київ anton@brgroup.eu
  • +380 (95) 284-71-33
    Аліна Київ alina@brgroup.eu
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Олія для автоконд. PAG 46 (1 л/канистра)
Немає в наявностіОлія для автоконд. PAG 46 (1 л/канистра)
650 ₴/л
+380504620377
  • +380 (50) 462-03-77
    Валентин Київ sale@brgroup.eu
  • +380 (50) 026-90-97
    Сергій Львів lviv@brgroup.eu
  • +380 (95) 178-75-72
    Марина Дніпро marina@brgroup.eu
  • +380 (50) 333-67-00
    Антон Київ anton@brgroup.eu
  • +380 (95) 284-71-33
    Аліна Київ alina@brgroup.eu
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Олія PAG 46 — поліаклглікольна олива для автомобільних компресорів, що використовують холодоагенти: R134a.

 

Для постійних і великооптових клієнтів індивідуальна система знижок!

Фірма «BRGroup» пропонує до продажу холодильні олії компанії Baltico Oils: PAG 46, PAG 100.

Олія для кондиціонера — як не зашкодити?

У наш час в автомагазинах є широкий асортимент олій для кондиціонерів в автомобілях. Добору цього компонента потрібно поставитися з відповідальністю, позаяк це далеко не дрібниця, як здається на перший погляд. Варто зауважити, що в автокондиціонерах, на відміну від кондиціонерів інших холодильних систем і установок, використовують алюмінієві трубки та гумові ущільнювачі для фітингів, які в разі неправильного поводження або заливання не того складу можуть втратити свої фізичні властивості та вийти з ладу.

Якщо ви випадково змішали два різні види оливи, це неминуче призведе до утворення пластівців у трубопроводах вашого автомобіля. А вже цю проблему здатні розв'язати тільки в автосервісі, причому влетить така Діагностика та чищення водієві в скарбничку. Ось чому так важливо знати всі тонкощі в роботі автокондиціонера.

Синтетична та мінеральна — визначається з основою

Є дві групи олій для систем кондиціонування — синтетичні та мінеральні склади. Визначити, яке саме залите у ваш автокондиціонер не так і складно, проте ця справа вимагає деяких тонкощів. Всі автомобілі, які були випущені до 1994 року, працюють  на фреоне R-12. Цей тип фреону змішується з мінеральною оливою Suniso 5G.

Автомобілі, які випущені після 1994 року, працюють тільки на фреоні R-134а, який використовують у комбінації із синтетичними складами PAG 46, PAG 100, PAG 150.  Ці марки називають ще поліалкильглікольними. Олива для фреону марки R-134a не може бути мінеральною, тільки синтетичною. На практиці є рідкісні випадки, коли 1994 року автомобілі випускали з компресором, для яких можна було використовувати як фреон R-12, так і R-134a.

Але потрібно пам'ятати, що, навіть якщо ваша машина потрапила в цей перехідний період, жодним чином не можна після поліакліглікального складу заливати мінеральний — так ваш автокондиціонер довго не слугуватиме. Промислові системи кондиціювання (рефрижераторні пристрої) працюють на фреоні R-404a та використовують синтетичну холодильну оливу POE, яка за своїми фізичними властивостями дуже схожа на олії групи PAG.

Ці типи олій у жодному разі не можна змішувати між собою або замінювати одне на інше.

Через свої конструктивні особливості промисловий тип компресора автокондиціонера не розрахований на таке обслуговування й може вийти з ладу. У типу PAG є один недолік — на відкритому повітрі швидко насичується вологою, тому його випускають у невеликих балончиках, яких не завжди вистачає на одну заправку автокондиціонера.
 

Категорії автомобілів — підказка водієві

Визначити, яку олію треба заливати у ваш кондиціонер, допоможе і походження автомобіля. Так, для ринку корейських і японських автомобілів використовують марки PAG 46, PAG 100, для американського авторинка загалом PAG 150, для європейських автомобілів найпоширенішою є марка PAG 46.

Якщо ви вирішили замінити оливу, але об'єм системи вам не відомий, у цьому разі рекомендується зробити повне чищення двигуна компресора автомобільного кондиціонера. Ці заходи необхідні для того, щоб переконатися, що немає механічних забруднень, і ваша система герметична. Тільки тоді ви зможете долити ту кількість олії, яку вам необхідно. Перед заправлянням рекомендується залити в систему частину оливи від загальної кількості, щоб уникнути оливного удару в компресорі.

У всіх марок різний коефіцієнт в'язкості, і багато автомеханіки рекомендують підвищувати цей коефіцієнт у зв'язку зі зміною погоди впродовж року, оскільки від цього в'язкість знижується. Саме тому більшість використовує марку оливи PAG 100 — для нашого клімату у склада оптимальний коефіцієнт в'язкості.

Хай що вам кажуть в магазинах і сервісах, запам'ятайте, універсальних холодильних олій немає в природі. Для компресора свого автокондиціонера треба застосовувати тільки рекомендований тип оливи, який прописаний у вашій сервісній книзі. А у разі серйозних несправності кондиціонера треба обов'язково звертатися до фахівців.

Основні атрибути
ВиробникErrecom
Країна виробникІталія
Вид маслаСинтетичне
Основні
Тип оліїКомпресорне
  • Ціна: 650 ₴/л

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner